Termeni si conditii

1.  ELEMENTE DEFINITORII

Ask4IT – este denumirea comerciala a Ask4IT SRL, persoana juridica cu sediul social in Brasov, Str. Bobalna Nr. 14, Judet Brasov, avand numar de ordine in Registrul Comertului J08/673/2008, cod unic de inregistrare fiscala RO23469430, demunit in continuare Vanzator.

Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către  Ask4IT, prin intermediul magazinului online www.Ask4IT.ro către cumpărător.Astfel, următorii termeni se definesc astfel:- bunuri și servicii : orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător, cumpărătorului;- comanda : document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online www.Ask4IT.ro;- contract : comanda confirmată de către vânzător (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau electronic). 

 

2. ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI

Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.Ask4IT.ro , cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).O comandă este compusă din următoarele:- bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat;- mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;- specificațiile cumpărătorului. Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului.  Etapele complete sunt următoarele:

înregistrarea unei comenzi:  se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;

preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Contact (programul Departamentului de Vânzări);

incheierea contractului reprezinta momentul emiterii facturi fiscale pe suport durabil, contractele incheiate in momentul ridicarii produsului din showroom-ul Ask4IT;

livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător. 

Mesajele trimise in mod automat de sistem nu confirma existenta produsului in stoc si nici incheierea contractului de Vanzare-Cumparare. Comenzile sunt preluate/inregistrate si  numai dupa confirmarea  furnizorului cu privire la disponibilitatea  produsului in stoc, comenzile sunt acceptate si onorate.

*Datorita preturilor foarte competitive, in perioada 13 - 15 noiembrie nu se va accepta utilizarea niciunui tip de voucher. Produsele aflate în oferta magazinului online www.Ask4IT.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: STOC MAGAZIN, STOC FURNIZOR (DEPOZIT) SAU ÎNTREABĂ STOC nu pot fi onorate în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizânduse.  

 

3. PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR

Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore până la 5 zile zile. Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora. Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit ("pret derizoriu", art. 1665 alin. 2 Noul Cod Civil), inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. Stocul produselor comercializate de către magazinul online www.Ask4IT.ro este menționat astfel: 

- STOC MAGAZIN: produsul se află în stocul fizic (IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL) și se poate ridica / livra în baza unei comenzi online, DUPĂ CONFIRMAREA COMENZII (Acceptarea comenzii). Comenzile produselor cu statusul STOC MAGAZIN vor fi onorate în ordinea cronologică în care sunt înregistrate în baza de date. Toate produsele afișate cu statusul STOC MAGAZIN au un număr limitat de bucăți. Actualizarea stocurilor se face conform celor menționate mai sus  - în consecință pot apărea situații în care un produs comandat cu status STOC MAGAZIN să devină indisponibil în cazul în care acesta a fost confirmat pe o comandă anterioară.

STOC EXCLUSIV ONLINE: produsul/produsele din stoc EXCLUSIV ONLINE sunt disponibile in numar limitat (IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL). Comanda urmand a fi aceeptata ulterior confirmarii cantitatii disponibile in stocul furnizorului de catre agentul de vanzari. Actualizarea stocului la furnizor se face la un interval de pana la 15 zile din momentul preluarii comenzii.In situatia in care produsul nu se mai afla in stocul furnizorului veti fi informat cu privire la acest aspect. Avand in vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facuta intr-un interval care sa permita o informare exacta, pot aparea cazuri in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai se afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse sa poata fi aduse doar pe comanda speciala, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informația fiind preluată de la furnizor, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia.

- ÎNTREABĂ STOC: produsul necesita verificarea manuala a stocului, produsul se afla inca in oferta furnizorilor, produsele se pot aduce pe comenzi speciale de la producator care au termen de livrare de la 2 la 60 de zile (confirmarea termenului de livrare se face de catre furnizor) sau chiar lipsa stoc cu termen de reaprovizionare nedeterminat. Verificarea stocului la furnizor se face in termen de maxim 5 zile lucratoare din momentul preluarii comenzii.

INDISPONIBIL: produsul nu mai este disponibil nici în stocul Ask4IT, nici în stocul furnizorului. Această informație  este afișată pentru produsele care au fost în stoc și nu se mai aduc până nu dispar din toate ofertele furnizorilor cu care lucrează Ask4IT.ro

STOC EPUIZAT : produsul nu se afla in stocul Ask4IT.ro si nici in stocul furnizorului.

PREORDER: produsul este disponibil doar în sistem de rezervări Ask4IT PREORDER. Producătorul își rezervă dreptul de a modifica, fără preaviz, data de lansare și prețul produsului.  

 

4. PLATA PRODUSELOR

Plata produselor se poate face numerar (la punctul de lucru sau ramburs, direct catre curier), OP, Card Bancar (prin POS sau online), Bitcoin sau prin contractarea unui imprumut printr-una dintre instituiile cu care lucram. 

Sumele achitate prin modalitatea de plata online, prin card bancar sau Bitcoin, vor fi blocate automat pe contul clientului, de catre procesatorul de plati, si directionate automat catre contul bancar al Ask4IT.ro, in termen de aproximativ 72 de ore. Tinem sa atragem atentia ca acest proces se face automat, fara interventia vreunui angajat al Ask4IT.ro. Confirmarea comenzii se va efectua dupa verificarea si confirmarea incasarii. In situatia in care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face intr-un termen de maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea catre client.

Taxa interchange Pentru clientii ce achita cu un card business/professional/corporate sau emise in tari din afara Romaniei, se va aplica, suplimentar, o taxa interchange in valoare de 2% din suma comenzii. Taxa este instituita de catre Visa si Mastercard si perceputa conform algoritmului creat de acestia. Puteti afla mai multe detalii pe site-urile oficiale Visa si MastercardIntrucat dorim sa va oferim preturi competitive, va oferim solutia de a achita cu ordin de plata sau numerar, caz in care nu se va percepe aceasta taxa. In cazul in care optati pentru plata online unul din aceste tipuri de carduri (business.professional/corporate sau emis de catre o banca din afara Romaniei), taxa interchange va fi adaugata in comenzile plasate. In situatia in care, taxa nu va fi perceputa automat, la plasarea comenzii, Ask4IT.ro isi rezerva dreptul de a factura, ulterior, acesta taxa. Daca nu doriti sa achitati aceasta taxa, va recomandam celelalte variante de plata: "OP/numerar."

In situatia returnarii/deblocarii sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacitatii de a livra produsele), va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului deoarece in functie de protocolul pe care dumneavoastra l-ati semnat si incheiat cu banca, desi un reprezentant Ask4IT solicita returnarea sumei, banca poate debloca valoarea intr-un termen de pana la 30 zile.

Conform contractului agreat intre EuPlatesc.ro si Ask4IT, operatiunile platite prin card nu trebuie sa faca obiectul unei returnari partiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. In cazul anularii comenzii sau returnarii acesteia de catre cumparator, Ask4IT.ro trebuie sa foloseasca functionalitatile puse la dispozitie de solutia software pentru anularea operatiuniilor. [...] Ask4IT se obliga sa respecte pe toata durata de valabilitate a prezentului contract toate instructiunile, procedurile de procesare si normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurarii site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului.

 5. LIVRAREA PRODUSELOR

Pentru siguranta dumneavoastra, pe perioada pandemiei serviciul de verificare colet nu este disponibil! Daca aveti intrebari ne puteti contacta pe email la adresa: comenzi@Ask4IT.ro.

Livrarea produselor se face conform datelor menționate mai jos.

Timpii de livrare din pagina mai sus menționată se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare si pot varia de la 2 ore pana la 30 de zile.

În cazul livrărilor prin curierat, cât și prin curierat rapid este recomandat si insistam ca inaintea receptiei  sa fie verificat  ambalajul , integritatea produselor si accesoriilor  pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. De asemenea, se recomanda verificarea produsului din punct de vedere al specificatiilor, accesoriilor cu care este livrat - in cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos mentionate. Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarea comenzii,in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea făcută in maximum 24 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : comenzi@Ask4IT.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.

Pentru comenzile livrate prin curier propriu (curier Ask4IT), clientul beneficiaza automat de optiunea : " Verificare Colet " pentru produsele  : TV ( LED, PLASMA, LCD ). Este obligatorie verificarea integritatii ambalajului, produsului, accesoriilor in prezenta agentului de livrare. Receptionarea produsului fara verificare  se face pe raspunderea clientului. Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luata in considerare! 

In cazul comenzilor cu verificare colet este obligatorie verificarea de catre client in prezenta agentului de curierat a integritatii ambalajului, produsului si accesoriilor. Orice reclamatie ulterioara referitoare la integritatea produselor nu va fi luata in considerare ulterior daca nu au fost urmati pasi procedurali mai sus mentionati.

Atentie !!!  In cazul coletelor care prezinta ambalaj deteriorat (urme de soc, ruptura, crapaturi, contact cu lichide ) sau suspiciunea unei neconformitati se recomanda si se insista asupra verificarii produsului/produselor cat si a accesoriilor in prezenta agentului de curierat cat si a intocmirii unui proces de constatare in care sa fie consemnate orice neconformitati sau sa se refuze receptia coletului sau produsului/produselor.

Receptia coletelor  sau produselor care prezinta urme de neconformitati fara respectarea indicatiilor Ask4IT se realizeaza prin asumarea raspunderii de catre client ! 

In cazul comenzilor cu ridicare din Showroom, clientul are obligatia sa verifice integritatea ambalajului cat si a produsului si accesoriilor in prezenta agentului de vanzare in spatiul delimitat pentru testare  ( banc probe ) . In situatia in care se sezizeaza orice neconformitate refuzati receptia produsului.

Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luata in considerare!  Tranferul riscului se realizeaza conform O.G 34/2014*  

 

6. DREPTURI DE AUTOR

Drepturile de autor asupra întregului conţinut aparţin în totalitate vanzatorului - Ask4IT și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului. Cei care accesează acest site web au următoarele drepturi:explorarea conţinutului www.Ask4IT.roreproducerea, traducerea sau utilizarea informaţiilor publicate, numai cu acordul sursei;inserarea în paginile proprii a unor legături către acest site web (atunci când legăturile sunt cuprinse în website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea site-ului www.Ask4IT.ro);persoana care îşi bazează deciziile, acţiunile sau inacţiunea sa pe informaţiile conţinute în acest website îşi asumă răspunderea integrală pentru eventualele pierderi suferite;Fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului;Specificațiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără nevoia de înștiințare prealabilă și nu constituie obligativitate contractuală.O eventuală încălcare a dreptului de autor sesizată pe site se poate raporta la următoarea adresa de e-mail: office@Ask4IT.ro  

 

7. PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONALPentru mai multe informatii privind politica noastra de protectie si prelucrare a datelor cu caracter personal accesati pagina Protectia datelor.  

 

8. GARANȚII

Toate produsele comercializate de către magazinul online www.Ask4IT.ro , cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor - toate produsele sunt noi (cu excepția celor resigilate), în ambalaje originale. Garanția produselor comercializate de către Ask4IT este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor, prin predarea acestora în cazul lipsei conformității, către centrul de preluare al garanțiilor Ask4IT sau direct către centrele de service autorizate specificate în certificatul de garanție. 
Produsele predate in centrul de preluare garantii Ask4IT care nu sunt ridicate in termen de 90 de zile de la data instiintari de ridicare, vor intra in proprietatea Ask4IT sau se va percepe o taxa de depozitare de 10 lei / saptamana.   

 

9. RETURNAREA PRODUSELOR

Returnarea produselor se supune legiilor în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.Toate detaliile despre returnare se regăsesc pe pagina dedicată: https://Ask4IT.ro/conditii-retur Returnarea produselor in vederea redirectionarii catre service-urile autorizare/agreat de furnizor/distribuitor/producator se va face respectand indicatiile procedurii de retur(mod ambalare, depozitare,manipulare cost transport). 

Atentie! Costurile de transport in cazul produselor returnare in termenul legal(14 zile) vor fi suportate de consumator.  Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalat intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: polistiren, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului.Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.  

 

10. FORȚA MAJORĂ Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Termenii si conditiile de comercializare a produselor pe site-ul Ask4IT pot fi modificate prin consens al conducerii companiei ce administreaza site-ul. Propunerile de modificare a vor fi comunicate în prealabil tuturor membrilor conducerii. Prezentul regulament a fost adoptat de conducerea Ask4IT din data de 20 Aprilie 2022 Termenii de utilizare consemnati in prezentul document isi produc efecte juridice începând cu data de 20 Aprilie 2022. Termenii de utilizare publicati pe site-ul www.Ask4IT.ro, precum si procedura de solutionare a reclamatiilor consumatorilor finali pot fi accesate oricând de către Client, consultate și printate; sunt arhivate electronic de către Ask4IT și fac proba raporturilor juridice dintre părţi. Prezentul exemplar reprezintă originalul Termenilor de utilizare şi este semnat de catre Directorul General.  

 

11. INFORMATII DESPRE PRODUSE SI SERVICII

Aceste pagini constituie o prezentare generala a gamei de produse si servicii a Vanzatorului distribuite in Romania. Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare si nu atrag responsabilitatea Ask4ITVanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica/actualiza informatiile ce figureaza in prezentul site pe internet, mai ales pe cele referitoare la caracteristicile tehnice, la echipamentele modelelor prezentate si la preturi, in orice moment, fara preaviz, tinand cont de trasatura interactiva a site-ului, fara ca modificarile sa presupuna responsabilitatea Vanzatorului, a membrilor retelei sale sau a angajatilor sai. Ask4IT este la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatie, in special referitoare la tarife, la disponibilitatea modelelor prezentate, precum si la cele mai recente evolutii ale acestora.  

 

12. POLITICA DE SERVICE

In vederea solutionarii intr-un termen cat mai scurt a sesizarilor cu privire la neconformitatea produselor achizitionate din magazinul online Ask4IT.ro, recomandam redirectionarea acestora catre service-urile autorizate de producator/distribuitor/furnizor. Informatiile cu privire la datele de contact vor fi furnizate de personalul Ask4IT, dupa comunicarea de catre consumator a documentelor doveditoare achizitiei. In situatia in care clientul intampina dificultati sau nu doreste contactarea service-ului agreat(de operatorul economic), se recomanda redirectionarea produsului in pachet cat mai complet catre punctul de lucru Ask4IT in vederea aducerii la conformitate.

Atentie! Costurile de transport in cazul redirectionarii catre service-urile autorizate/agreate sunt suportate de catre operatorul economic ( Ask4IT ).

Consumatorul are obligatia sa solicite elementele necesare(materialele pentru ambalare in vederea protejari produsului returnat pe timpul trasportului) operatorului economic, costurile acestora vor fi suportate de catre acesta ( Ask4IT ), cat si sa respecte indicatiile de ambalare in vederea protejarii produsului pe timpul transportului.

Nu ne asumam raspunderea pentru produsele demontate si ambalate necorspunzator de catre consumator cat si in cazul in care nu sunt respectate indicatiile de montare/demontare,ambalare,manipulare,transport.

Produsul se va trimite prin curierul Nemo Express - catre punctul de lucru Ask4IT cu plata transportului la destinatar. Acesta va trebui ambalat corespunzator in vederea transportului si manipularii in mod succesiv, pentru a evitarea eventualelor deteriorari.

Modul de ambalare:

Se recomanda impachetarea in ambalajul original conform indicatiilor furnizate de producator.

Orice ambalare necorespunzatoarea poate duce la deteriorarea produsului pe timpul transportului, in consecinta indrumam consumatorul sa foloseasca mijloacele de ambalare corespunzatoare(suporti sustinere,folie protectie,pungi de aer,cutie). Consumatorul poate solicita operatorului economic furnizarea materilelor necesare trasnportului.

Coletul trebuie sa contina, pe langa produs si accesorii, o copie a facturii de achizitie sau certificat de garantie si o nota cu datele de contact precum si problema reclamata la produsul in cauza.

Termenul de rezolvare este de 2-15 zile.

În cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator.